Uwaga, godziny pracy Urzędu uległy czasowej zmianie. Prosimy o zapoznanie się z komunikatem.

 
Komunikat dotyczący zmiany w funkcjonowaniu Urzędu Miejskiego w Kartuzach
 
W związku z czasową reorganizacją pracy Urzędu Miejskiego w Kartuzach od dnia 16 marca 2020 r. do odwołania nastąpiła też zmiana godzin pracy Urzędu.

Obecnie praca Urzędu odbywa się od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.30. Urząd nadal będzie nieczynny dla interesantów, ale nie przerywa pracy. Za utrudnienia przepraszamy.
 
Kontakt z urzędnikami jest możliwy przede wszystkim elektronicznie lub telefonicznie. Kontakt do poszczególnych wydziałów Urzędu znajdą Państwo na stronie www.kartuzy.pl lub www.bip.kartuzy.pl.
 
Działa poczta elektroniczna (Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.) oraz będzie odbierana poczta tradycyjna.
 
Zachęcamy do załatwiania spraw przez profil zaufany na adres skrytki Urzędu Miejskiego w Kartuzach (e-PUAP: /UMKARTUZY/skrytka).

Wszelkich informacji można zasięgać w godzinach pracy Urzędu pod numerem: 58 694-52-00 – Biuro Obsługi Mieszkańca, 58 694 51 06 – sekretariat Burmistrza Kartuz.


loading...