Biuro Rewitalizacji Urzędu Miejskiego w Kartuzach ogłasza nabór przedsięwzięć, które wpłyną na powstanie nowych miejsc integracji mieszkańców Obszaru Rewitalizacji Kartuz. 

Propozycje można składać od 14 stycznia do 28 lutego (piątek) do godz. 15:00.

Udział w zgłoszeniach wziąć mogą osoby prywatne, wspólnoty mieszkaniowe oraz organizacje pozarządowe.

   

   

Szczegółowe informacje wraz z warunkami uczestnictwa w projekcie zawiera

pełna treść ogłoszenia

   
Wsparcia nie uzyskają działania z zakresu odnowy elewacji, fundamentów, klatek schodowych lub stanowiące jedynie utwardzenie terenu np. pod parking oraz te, w których nie będzie planowanego czynnego uczestnictwa mieszkańców obszaru rewitalizacji.

W przypadku pytan i wątpliwości zapraszamy do kontaktu z panią Karoliną Stawiarską-Kocent (pok. 324 w Urzędzie Miejkim w Kartuzach, ul. Hallera 1), tel. 586-945-215, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

Do pobrania:
Załącznik 1: Obszar Rewitalizacji Kartuz
Załącznik 2: Karta do wypełnienia (wersja do wypełnienia w komputerze i wydruku) [MS Word]
Załącznik 2: Karta do wypełnienia (wersja do wydruku) [Adobe Acrobat]
Załącznik 3: Karta Oceny
Załącznik 4: Oświadczenie o gotowości do współrealizacji projektu