OGŁOSZENIE

Burmistrz Kartuz ogłasza przystąpienie do przeprowadzenia konsultacji społecznych Uchwały w sprawie określenia zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji Kartuz 

Przedmiotem konsultacji jest Projekt uchwały w sprawie określenia zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji Kartuz.   

Stanowi on szczególną formę partycypacji społecznej, która została przewidziana w ustawie z dnia 9 października 2015 roku o rewitalizacji. Powołanie tego forum współpracy i dialogu interesariuszy z organami gminy musi być poprzedzone podjęciem uchwały, która określi zasady wyznaczania składu Komitetu oraz zasady jego działania.

Konsultacje prowadzone będą w terminie od dnia 9 lutego 2017 r. do dnia 13 marca 2017r.  z wykorzystaniem formy określonej w art. 6 ust. 3 pkt 1 ustawy o rewitalizacji tj. zbierania uwag w postaci papierowej i elektronicznej oraz w dwóch formach, o których mowa w ust. 3 pkt 2 tj. spotkania informacyjnego  oraz  zbierania uwag ustnych.

Wypełniony formularz konsultacji społecznych należy dostarczyć do  siedziby Urzędu Miejskiego w Kartuzach za pomocą:

a) poczty elektronicznej na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. (podpisany skan),

b) osobiście do Biura Obsługi Mieszkańca w siedzibie Urzędu, 

c) pocztą na adres : Urząd  Miejski w Kartuzach , ul. gen. Józefa Hallera1, 83-300 Kartuzy

Zapraszamy do zapoznania się z  dokumentami:

Pliki do pobrania:

  1. Projekt Uchwały o powołaniu Komitetu Rewitalizacji [32 kB]
  2. Regulamin Komitetu Rewitalizacji Kartuz [41 kB]
  3. Formularz konsultacji [DOCX, 76 kB]
  4. Obwieszczenie Burmistrza Kartuz [PDF, 1.4 MB]