OGŁOSZENIE BURMISTRZA KARTUZ
Nabór na członków komisji konkursowej

Zgodnie z ustawą o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie oraz Programem Współpracy Gminy Kartuzy z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami określonymi w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2018 przyjętym Uchwałą Nr XLI/468/2017 Rady Miejskiej w Kartuzach z dnia 29 listopada 2017 roku Burmistrz Kartuz zaprasza zainteresowane organizacje pozarządowe lub podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie do zgłaszania kandydatów do komisji konkursowej na rok 2018, której zadaniem jest opiniowanie ofert złożonych w ramach Otwartego Konkursu Ofert w sferach: wspieranie i upowszechnianie kultury fizycznej i sportu oraz przeciwdziałanie uzależnieniom i patologiom społecznym.


1. Celem działania Komisji Konkursowej jest przeprowadzenie analizy, dokonanie oceny oraz określenie propozycji wysokości dofinansowania ofert zgłoszonych w konkursie ofert na realizację zadania publicznego.

2. W skład Komisji Konkursowych wchodzą:

1) przedstawiciele organu wykonawczego,
2) osoby wskazane przez organizacje pozarządowe lub podmioty wymienione w art. 3 ust. 3, z wyłączeniem osób wskazanych przez organizacje pozarządowe lub podmioty wymienione w art. 3 ust. 3, biorące udział w konkursie.

3. Do obowiązków członków Komisji Konkursowej należy w szczególności:

1) czynny udział w pracach Komisji;
2) niezwłoczne informowanie Przewodniczącego o okolicznościach uniemożliwiających wykonywanie obowiązków członka Komisji.
3) członkowie Komisji nie mogą bez zgody Przewodniczącego Komisji Konkursowej ujawnić informacji o przebiegu prac Komisji podmiotom biorącym udział w konkursie oraz innym organizacjom pozarządowym.

4. Prawa członków Komisji Konkursowej:

1) członkowie Komisji mają prawo uczestniczyć we wszystkich jej pracach;
2) członkowie Komisji mają prawo wglądu do dokumentów związanych z pracą Komisji (oferty i załączniki) w siedzibie Wydziału Promocji i Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi Urzędu Miejskiego w Kartuzach w terminie ustalonym z Przewodniczącym Komisji.

5. Tryb Pracy Komisji Konkursowej:

1) Komisja pracuje na posiedzeniach w siedzibie Urzędu Miejskiego w Kartuzach,
2) członkowie Komisji Konkursowej przed rozpoczęciem prac składają oświadczenie, że organizacja pozarządowa, którą reprezentują, nie złożyła w danym konkursie oferty i w świetle przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego nie zachodzą przesłanki do wyłączenia ich z prac Komisji;
3) obrady odbywają się w obecności co najmniej połowy składu Komisji;
4) z obrad Komisji sporządza się protokół, który podpisuje Przewodniczący i członkowie Komisji. Protokół przedstawia się Burmistrzowi.

Ponadto informujemy, że zgodnie z art. 15 ust. 2da. ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie Komisja Konkursowa może działać bez udziału osób wskazanych przez organizacje pozarządowe lub podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy, jeżeli:

1) żadna organizacja nie wskaże osób do składu komisji konkursowej lub
2) wskazane osoby nie wezmą udziału w pracach komisji konkursowej, lub
3) wszystkie powołane w skład komisji konkursowej osoby podlegają wyłączeniu na podstawie art. 15 ust. 2d lub art. 15 ust. 2f.

Nabór na członków komisji konkursowej odbywa się na załączonym formularzu w terminie od 28.12.2017r. do 04.01.2018r. do godz. 16.00.

Wypełnione formularze należy dostarczyć do ostatniego dnia naboru:

1) bezpośrednio do Biura Obsługi Mieszkańca Urzędu Miejskiego w Kartuzach, ul. gen. J. Hallera 1, 83 - 300 Kartuzy,
2) lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  


DOKUMENTY DO POBRANIA dostępne były do dnia składania wniosków.: 


1) Treść ogłoszenia (PDF).

2) Formularz zgłoszenia kandydata na członka Komisji Konkursowej (DOC - Ms Word 97)