Przejdź do treści

Konsultacje społeczne dot. planu zagospodarowania dla fragmentu Sitna

Autor
MD

                                                                                                                                                                                      Kartuzy, dnia 30.04.2025 r.
OGŁOSZENIE
o rozpoczęciu konsultacji społecznych dotyczących projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego fragmentu wsi Sitno, na północ  i zachód od jeziora Sitno

Na podstawie art. 17 pkt 11 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz.U z 2024 r. poz. 1130 z późn. zm.), art. 39 pkt 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2024 r. poz. 1112 z późn. zm.) i uchwały nr II/16/2024 Rady Miejskiej w Kartuzach z dnia 20 maja 2024 r. informuję o rozpoczęciu konsultacji społecznych dotyczących projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego fragmentu wsi Sitno, na północ  i zachód od jeziora Sitno - wraz z prognozą oddziaływania na środowisko.

Konsultacje społeczne będą prowadzone w dniach od 12 maja do 9 czerwca 2025 r. i obejmą:
1)    zbieranie uwag do projektu miejscowego planu w terminie od 12 maja do 9 czerwca 2025r.;
2)    spotkania otwarte, które odbędą się w dniu 28 maja 2025 r. (środa) o godz. 16.30 i w dniu 29 maja 2025 r. (czwartek) o godz. 15.30 w siedzibie Urzędu Miejskiego w Kartuzach (sala konferencyjna);
3)    dyżury projektanta odbędą się w dniu 28 maja 2025 r. (środa) w godz. 17.00 – 17.15 i w dniu 29 maja 2025 r. (czwartek) o godz. 16.00 – 16.15 w siedzibie Urzędu Miejskiego w Kartuzach (sala konferencyjna).

Z projektem miejscowego planu można zapoznać się w siedzibie Urzędu Miejskiego w Kartuzach, w pokoju nr 207, ul. gen. Józefa Hallera 1, 83-300 Kartuzy w godzinach pracy urzędu lub na stronie BIP Urzędu Miejskiego w Kartuzach. 


Każdy, kto kwestionuje ustalenia przyjęte w projekcie miejscowego planu, może wnieść uwagi. Uwagi mogą być wnoszone w formie pisemnej, ustnie do protokołu, za pomocą środków komunikacji elektronicznej, bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem, o którym mowa w ustawie z dnia 18 września 2001 r. o podpisie elektronicznym, z podaniem imienia i nazwiska lub nazwy jednostki organizacyjnej i adresu, oznaczenia nieruchomości, której uwaga dotyczy, na adres: Urząd Miejski w Kartuzach, ul. gen. Józefa Hallera 1, 83-300 Kartuzy, na e-mail: gmina@poczta.kartuzy.pl, na adres skrytki ePUAP /UMKARTUZY/SkrytkaESP lub w formie e-Doręczenia, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 9 czerwca 2025 r.
 

Organem właściwym do rozpatrzenia uwag i wniosków jest Burmistrz Kartuz.

Burmistrz Kartuz  

Mieczysław Grzegorz Gołuński


Klauzula informacyjna
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2, art. 14 ust. 1 i ust. 2 oraz art. 15 ust. 1 lit. g Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku  z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej: RODO), informuję, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Kartuzy z siedzibą w Kartuzach, pod adresem 83-300 Kartuzy, ul. Hallera 1, reprezentowana przez Burmistrza Kartuz.  2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji ustawowych zadań gminy określonych w ustawie z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym oraz ustawie z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c i e, oraz art.9 ust. 1 lit. g Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Europy z dnia 27 kwietnia 2016 r.  3. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa. 4. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą w czasie określonym przepisami prawa, tj. Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych 5. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych posiada Pani/Pan prawo do: o żądania od Administratora dostępu Pani/Pana danych osobowych  o żądania od Administratora sprostowania Pani/Pana danych osobowych  o żądania od Administratora usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych, 6. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi go organu nadzorczego  7. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym i jest obligatoryjne.