Na podstawie Zarządzenia Nr 111/2024 Burmistrza Kartuz z dnia 23.09.2024 r. w sprawie przeprowadzenia konsultacji z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (t.j. Dz. U. 2023 r. poz. 571 z późn. zm.) w sprawie przyjęcia Rocznego Programu Współpracy Gminy Kartuzy z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2025, Burmistrz Kartuz zaprasza zainteresowane organizacje pozarządowe i podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 wyżej cytowanej ustawy do konsultacji projektu Rocznego Programu Współpracy Gminy Kartuzy z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2025.
W ramach konsultacji zapraszamy do zapoznania się z projektem programu, zgłaszania uwag, sugestii w odniesieniu do zapisów tego dokumentu.
Konsultacje przeprowadzone zostaną w terminie od 01.10.2024 r. do 14.10.2024 r.
Uwagi do projektu należy zgłaszać na załączonym formularzu w nieprzekraczanym terminie do dnia 14.10.2024r. (włącznie) do godz. 15.30 na adres poczty elektronicznej: ngo@poczta.kartuzy.pl lub tradycyjnej: Urząd Miejski w Kartuzach, ul. gen. J. Hallera 1, 83–300 Kartuzy.
Komórką odpowiedzialną za przeprowadzenie konsultacji jest Wydział Promocji i Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi Urzędu Miejskiego w Kartuzach, ul. gen. J. Hallera 1.