Cyfrowa Gmina - Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym –„Granty PPGR” - zakończenie realizacji projektu

W dniu 15.06.2023 r. został ostatecznie zatwierdzony przez Grantodawcę wniosek rozliczeniowy, a jednocześnie Gmina Kartuzy zakończyła realizację projektu pn. „Cyfrowa Gmina – Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”.
W związku z obowiązkiem utrzymania przez Gminę Kartuzy efektów projektu przez okres 2 lat od dnia zakończenia realizacji projektu, osoby obdarowane zgodnie z zawartymi umowami darowizny oraz procedurą utrzymania monitorowania efektów projektu, stanowiącą załącznik nr 2 do niniejszych umów, zobligowane są do złożenia oświadczeń o posiadaniu i użytkowaniu otrzymanego sprzętu komputerowego. Dokładne terminy oraz procedura złożenia w/w oświadczeń bliżej określona zostały w załączniku do umów darowizny.